Marketing miejsca


Jest to usługa skierowana do jednostek samorządu terytorialnego, firm inwestycyjnych i deweloperskich, właścicieli lub zarządców wszelkich interesujących terenów, obiektów i nieruchomości, jak dzielnice miast, osiedla mieszkaniowe, tereny sportowo-rekreacyjne, lofty po rewitalizacji, obiekty muzealne, pałacowe i zamkowe, rezerwaty, parki, tereny pod imprezy masowe itp.

Jakże często w naszych realiach podmioty wspomnianego typu nie mają zdolności do zawierania ważnych dla siebie sojuszy ze społecznościami lokalnymi i biznesowymi w obrębie swojego terenu lub budynku. I również jakże często właściciele nieruchomości na sprzedaż lub pod najem nie są zdolni do uwypuklenia różnorodnych zalet swojego obiektu ─ od architektonicznych po przestrzenne i środowiskowe. Pomocą służy właśnie marketing miejsc i wyspecjalizowana w tym agencja PR.

Na usługę tę składa się bogaty katalog działań mających doprowadzić do stanu, w którym wszystkie osoby zainteresowane danym obiektem lub terenem dysponują kompletem informacji o walorach danego miejsca. To jednak nie wszystko. Firmom deweloperskim oferujemy nietuzinkowe działania z lokalnymi społecznościami biznesowymi (np. handlowo-usługowymi), które szczególnie zachęcają nabywców do kupowania mieszkań lub najmu biur w konkretnym miejscu.






Marketing miejsca



Widok z dachu (w trakcie budowy) warszawskiego biurowca GreenWings Offices. Widać bliskość stołecznego Lotniska Chopina i jego terminalu General Aviation zwanego także „vipowskim”. Jest to olbrzymi walor tej lokalizacji biurowca, albowiem kadra menedżerska lądująca we wspomnianym terminalu, a mająca biura w GreenWings Offices, ma do przebycia zaledwie kilka minut drogi i nie musi przebijać się przez zatłoczoną stolicę.

 

© 2012 Polonia PR